1. Scopul Termenilor și Condițiilor, Contact
1.1. Scopul Termenilor și Condițiilor
Termenii și Condițiile se aplică tuturor tranzacțiilor dintre CM Digital Olimp SRL, Strada Alunisului nr. 4, Camera nr. 1, Bl. D1, Sc. A, Et. 2, Ap.17, Tulcea, România, (denumit în continuare “Vânzător”) și Utilizator/Client în versiunea valabilă în momentul efectuării unei tranzacții în magazinul online https://maslinedeaur.ro/.
1.2. Contact:
Ne poți contacta astfel:
– la adresa poștală CM Digital Olimp SRL: Tulcea, Strada Alunisului nr. 4, Camera nr. 1, Bl. D1, Sc. A, Et. 2, Ap. 17
– telefonic, prin apel la linia de suport clienți: 0773.84.53.00 (Costul este în conformitate cu lista de prețuri a operatorului dvs. de telefonie)
– prin e-mail la: contact@maslinedeaur.ro
– prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online.
Te rugăm să ai în vedere că programul de funcționare al departamentului de suport este în intervalul Luni – Vineri, 10:00 – 17:00 (cu exceptia Sărbătorilor legale).
2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Măsline de Aur
2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.
2.2. Persoanele care nu au împlinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal.
2.3. Clientul este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrărilor și serviciilor să nu poată fi atribuit în primul rând activităților profesionale comerciale sau independente ale acelei părți. Un comerciant este orice persoană juridică sau persoană fizică care acționează în exercitarea activităților comerciale sau independente la încheierea contractului.
2.4. Odată cu înregistrarea pe site, iți dai acordul pentru a-ți transfera datele personale. Solicităm consimțământul pentru a-ți procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici: Politica de confidențialitate.
2.5. Pentru a ne asigura că am înregistrat corect datele tale, îți vom trimite un e-mail după ce te-ai înregistrat în magazinul online, prin care îți vom solicita verificarea și confirmarea informațiilor.
2.6. Produsele se comercializează numai în cantități adecvate pentru uz personal.
2.7. Magazinul online al vânzătorului constituie doar un catalog de produse. Prin afișarea produselor în magazinul online, Vânzătorul invită Clientul să facă o achiziție din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare „Comandă”).
2.8. Limba contractată este exclusiv limba română.
3. Procesarea datelor cu caracter personal
3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, menționăm că lipsa consimțământului duce la imposibilitatea de înregistrare pe site și utilizarea magazinului online. Toate informațiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confidențialitate.
3.2. În unele situații îți vom solicita consimțământul în magazinul online pentru a-ți putea trimite anunțuri, oferte, discounturi speciale. Acest consimțământ este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment. Mai multe informații sunt disponibile în Politica de confidențialitate.
4. Comenzi
Comenzile se plasează pe siteul https://maslinedeaur.ro/
4.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât să primești informații precum caracteristici, preț.
4.2. În timpul plasării unei comenzi, alege produsul selectând cantitatea, după cum este necesar.
5. Cum se pot face cumpărături în magazinul online?
5.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul „Adaugă în coș” în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.
.2. Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul de cumpărături”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora.
5.3. Dacă dorești să cumperi produsele din Coșul de cumpărături, dai click pe butonul “Finalizează comanda”
5.4. Pentru a plasa o comandă, este necesar să te înregistrezi. După înregistrare vei avea acces și la alte opțiuni: sumarul comenzii, istoricul comenzii, adresa de livrare.
5.5. Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda (la tine acasă, la birou).
Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare. Introducerea codului poștal în adresa de livrare este obligatorie.
5.6. Este necesar să indici metoda de plată. Metodele de plată disponibile sunt: plata numerar la livrare sau plata online cu cardul prin PayU (Visa/MasterCard).
5.7. După ce ai selectat metoda de plată, ai stabilit opțiunea de livrare și adresa de expediere, poți vizualiza în josul paginii produsele cuprinse în comandă.
5.8. Dând click pe butonul “Plasați comanda”, îți exprimi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda este necesar să bifezi căsuța în care se solicită exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site.
5.9. În calitate de client, ai dreptul de retragere (să renunți la comandă), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus.
5.10. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs.
5.11. După primirea comenzii, Vânzătorul îți va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care menționează detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vânzării. Confirmarea vânzării (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expedierii comenzii.
5.12. Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău.
5.13. În calitate de client, poți să îți declari intenția de a renunța la comandă, în acord cu politica de retur disponibilă pe prima pagină a magazinului online Politica de retur.
6. Prețuri
6.1. Toate prețurile produselor din magazinul online sunt exprimate în LEI și includ toate taxele. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea.
6.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă Vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse în magazinul online.
6.3 Individual de această regulă, Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discount-uri sau să adauge produse noi în ofertă.
7. Disponibilitatea produselor
Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin e-mail-ul cu privire expedierea comenzii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile, iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.
Produsele indisponibile sunt marcate cu o culoare diferită de cele disponibile, în pagina de produs. În Coșul de cumpărături nu se poate adauga un produs indisponibil, dar acesta se poate adauga în Lista de dorințe.
Te poți înscrie să primești o notificare prin email atunci când un produs este disponibil din nou pe site. Te poți dezabona oricând de la notificările trimise prin email. Pentru a te dezabona este necesar să accesezi linkul trimis prin email sau să ne contactezi la adresa: contact@maslinedeaur.ro
8. Tipul și timpul de livrare
8.1. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.
8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client pe site.
8.3. Timpul de livrare este de obicei de 3-10 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis îți vom trimite o notificare.
9. Metodele de plată
Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare, plata online cu cardul prin PayU (Visa/Mastercard) sau plata prin transfer bancar.
Dacă selectezi metoda de plată online, vei fi redirecționat către pagina PayU pentru efectuarea plății. Comanda va fi trimisă după ce am primit valoarea integrală a acesteia.
10. Costurile de livrare
Expediem colete doar pe teritoriul României
Costul livrării este influențat de suma de plată:
Curier – cost 15 lei pentru comenzile mai mici de 300 lei.
Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 300 lei.
11. Politica de retragere din Contract
11.1. Dreptul de retragere din contract
Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denunțare unilaterală, fără a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
Perioada de retragere se calculează din momentul în care clientul sau o persoană desemnată de client (altcineva în afară curierului) a preluat coletul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.
Pentru a-ți exercita dreptul de retragere este necesar să completezi formularul de retur disponibil în contul tău de client. Procesul de retur este detaliat în punctele de mai jos.
11.2. Consecințele retragerii din contract
În cazul retragerii din contract, îți vom returna fără întârziere nejustificată contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, excluzand costul de transport, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care am trimis notificarea de acceptare a returului.
Restituirea Prețului plătit de Client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul agreează altfel și a plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat să îl menționeze în formularul pe care-l primește pe adresa de email după finalizarea și procesarea returului. În toate cazurile, Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.
Nu vom restitui contravaloarea unei comenzi până nu îți vom trimite o notificare că produsele au fost acceptate. Vânzătorul poate amâna rambursarea până când primește produsul returnat și accesoriile acestuia sau până când Clientul furnizează o dovadă că a returnat produsul în stare corespunzătoare, oricare eveniment intervine primul.
În cazul retragerii/denunțării, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia).
12. Dreptul voluntar la retur – garanția comercială
Pe lângă dreptul legal de retragere din Contract, Vânzătorul acordă un drept voluntar de returnare a mărfurilor achiziționate în termen de 30 de zile de la primirea produselor – garanția comercială asumată de Vânzător.
Datorită garanției comerciale, poți solicita returul chiar și după ce au expirat cele 14 zile. Poți solicita returul în termen de 30 de zile începând cu ziua primirii coletului de către tine sau de către o terță parte desemnată de tine și alta decât transportatorul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile.
Pentru a iniția un retur, este suficient să completezi formularul de returnare din contul tău de client unde va fi necesar să transmiți adresa de unde curierul va prelua coletul. Te rugăm să ai coletul pregătit pentru când vine curierul și să te asiguri că produsele sunt ambalate corespunzător și coletul este sigilat. Poți utiliza ambalajul original în care ai primit comanda.
În cazul garanției comerciale, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte și în ambalajul în care au fost primite. În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și un produs cadou, acesta trebuie, de asemenea, returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care să fie în stare corespunzătoare, întocmai ca Produsul.
În cazul în care alegi să returnezi produsele trebuie să ai în vedere că vei suporta costul de transport.
În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită Clientului de către Vânzător.
Starea Produselor returnate prin curier, examinarea stării acestora, pentru a vedea în ce măsură sunt conforme, se va realiza de către Vânzător în cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat în acest termen prin e-mail în cazul unor neconformități ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul își exprimă acordul privind această procedură.
Informații despre returnări și comenzile tale pot fi găsite și în contul de client, sub fila „Comenzile mele”.
Te rugăm să ai în vedere că momentan nu este disponibilă opțiunea de schimb sau înlocuire. În cazul în care un produs nu ți se potrivește este necesar să faci retur conform instrucțiunilor prezentate în acești Termeni și Condiții și să plasezi o nouă comandă.
13. Garanția de conformitate
Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse originale.
Te rugăm să acorzi atenție culorilor Produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.
Garanția de conformitate expiră conform datelor inscrise pe produs la data livrării produselor.
13.1. Returul transmis prin formularul de retur disponibil în contul de client este gratuit, costul transportului va fi suportat de Client și nu va fi rambursat de către Vânzător.
13.2. În cadrul reclamației transmise te rugăm să furnizezi numărul comenzii la care faci referire, numele și adresa împreună cu o scurtă descriere a motivului returului.
13.3. Vânzătorul va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.
În cazul în care se constată reclamația ca fiind întemeiată, pentru Produsele mentionate îți vom restitui Prețul, fara taxele de livrare, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.
În cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, îți vom returna Produsele, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea noastră.
În caz de rambursare se vor aplica în mod corespunzător prevederile din acesti Termeni și Condiții.
13.4 Prin tipărirea și adăugarea facturii în colet.
Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura atașată pe e-mail. De asemenea, clientul are opțiunea de a descărca factura din contul de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.
14. Răspundere
Răspunderea Vânzătorului – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului: CM Digital Olimp SRL ca vânzător și proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.
În orice caz (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții și/sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legatură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei Comenzi.
CM Digital Olimp SRL nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.
De asemenea, CM Digital Olimp SRL nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.
Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau a Contractului.
Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată in cadrul site-ului, existența la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.
15. Transferul proprietății bunurilor
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea clientului în locația indicata in comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
16. Copyright – Proprietate intelectuală
Întreg conținut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a CM Digital Olimp SRL.
Utilizatorului/Clientului nu îi este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia/executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al CM Digital Olimp SRL în acest sens.
În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite/transferă proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru CM Digital Olimp SRL, cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al părților în acest sens.
Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.
17. Legea aplicabilă. Jurisdicția
Acești Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul CM Digital Olimp SRL, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.
18. Modificări ale Termeniilor și Condițiilor
Vânzătorul este îndreptățit să modifice Termenii și Condițiile unilateral dacă este necesar să se adapteze modificărilor aduse cadrului juridic sau tehnic.
În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.
Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.